Mostrando las entradas con la etiqueta probak. Mostrar todas las entradas
Mostrando las entradas con la etiqueta probak. Mostrar todas las entradas
2007/03/13
web interesgarri bat
kaixo, arratsaldeon guztioi!! Pasadan egunean, informatikako klasean irakatsi ziguten nola egin ahal zen "vinculo" bat. Horregatik hemen usten dizuet web bat, non, Haur hezkuntzan ematen diren arazoei buruz ere hitz egiten den http://www.idoiaeskola.blogspot.com , espero dut baliogarria izatea.
Hurrengorarte!!
Hurrengorarte!!
2007/03/07
Suscribirse a:
Entradas (Atom)


